FÆLLESLOKALET

Fælleslokalet er et tilbud til alle beboere, der ønsker at holde en hyggelig kom-sammen eller fejre en glædelig begivenhed. Du vil her på siden kunne finde en svar på en række af de oftest stillede spørgsmål, og skulle du fortsat have spørgsmål er du mere end velkommen til at udfylde nedenstående formular og sende dit spørgsmål til os.

  • Hvem kan leje fælleslokalet?

 

Beboere i A/B Aaen kan indgå brugsaftale vedrørende fælleslokalet. Brugsaftalen kan ikke indgås på andres vegne.

 

Den, der har underskrevet brugsaftalen, er ansvarlig og skal være til stede under arrangementet.

  • Hvor længe har man fælleslokalet?

Lokalet kan benyttes fra kl. 12.00 på selve arrangementsdatoen og skal være rengjort senest kl. 11.00 dagen efter. Overskridelse af de nævnte frister vil medføre opkrævning af 400 kr. pr. påbegyndt døgn hos den der har underskrevet brugsaftalen.

Det bemærkes, at der ikke må spilles musik i fælleslokalet efter kl. 23.00, og at dit arrangement senest skal afsluttes ved midnat.

Det bemærkes, at reglerne vedrørende den tidsmæssige udstrækning af anvendelsen af lokalet er skærpet.

  • Hvordan foretager jeg reservation af fælleslokalet?

Reservation og udlejning af fælleslokalet sker via nedenstående formular.

Lokalet kan reserveres op til 1 år før arrangementet skal finde sted. Du kan i nedenstående reservationsoversigt kontrollere om fælleslokalet er booket på den dato du er interesseret i.

 

Såfremt fælleslokalet er ledigt på den ønskede dato udfylder du nedenstående formular og trykker på send knappen. Bemærk, at din ønskede reservation ikke fremgår af oversigten før den er gældende. 

Din reservation er først gældende når,

  1. du har indbetalt 400 kr. pr. reserverede døgn til A/B Aaens konto (reg. 5361, konto nr. 0258396), og

  2. du har downloadet en brugsaftale, udfyldt denne og fået den underskrevet (sker hos viceværten)

  • Hvordan får man adgang til fælleslokalet?

 

Udlevering af nøgle sker via viceværten fredagen inden datoen for arrangementet – nøglen returneres til viceværten om mandagen.

  • Brug og ansvar

 

Brugen omfatter alene lokaler, inventar samt service som aftalt. Det forudsættes at lokalerne afleveres i ordentlig og ryddelig stand. Opvask skal være foretaget så den næste bruger kan anvende service uden yderligere afvaskning.

 

Ved misligholdelse af denne forpligtelse vil brugeren blive debiteret for udgifter til fornøden ekstra rengøring.

Brugeren (underskriver af brugsaftale) er erstatningspligtig for alle skader, der er forårsaget i udlejningsperioden, herunder bl.a. skader på service, lokale, inventar, tilbehør, installationer samt tyveri fra lokalernes tilbehør i udlejningsperioden. Eventuelle ekstra regninger/erstatningskrav opkræves ved afregning.

Den gældende husorden for A/B Aaen skal overholdes.

Du kan læse mere om regler og procedurer for leje af fælleslokalet nedenfor, ligesom du vil kunne downloade en brugsaftale.

RESERVATIONSOVERSIGT
PROCEDURER OG REGLER
BRUGSAFTALE
A/B AAEN
ADRESSE

Ahlmannsgade 2, st. tv.

2200 København N

aaeninfo@gmail.com

NYHEDSBREV